deryayillmaz diyorlar ki kan şekerini o iki tane hırma düzenliyor tatlı yeme isteği olmaz 🙅♀️ Nasıl olmasın bu durum açıklanabilir gibi değil yani bebişim bana kilo aldırmak istiyor 🙈😅 bu Arada 8 kilo almışım 🙄 biraz fazla tabi ama yine de şükür dikkatli olmak lazım kilo da önemli 😩🤗