Kızlar selam,
Bugün itibariyle 32 haftaya girdik. Sizin bebeğiniz de devamlı ayağını ya da elini göbeğinize dayıyor mu ? Sanki içerde sıkıştı gibi 😅 devamlı beni bir şey itekliyor. Yeri mi dar yavrumun nedir 😅 bazen tedirgin oluyorum. Yürürken bıçak saplanır gibi ağrılar oluyor, karnıma bıçak saplanır gibi ağrılar giriyor, akıntım arttı vs. Hepsi vaktinde sağlıkla gelsin.