Dün gece suya benzer bir sıvı gelmesi ve iki gün önce nişan gelmesi ile hastaneye geld sancı sıfır açılma yok bugün sabah doktor kontrolüme geldim 2.5 cm açılmam vardı sancıyı evde beklemek istedim eve geldim 3 saat dayanabildim hastaneye döndüm 3.5 cm olmuş açılma yatışım yapıldı meryem ana otu gerçekten çok çok faydalı birşeymiş Allah razı olsun o bitkiden çok inanarak koydum ve saat 14.30 dan 16.00 a kadar açılmam 9 cm oldu 10 cm beklediler artık dayanamıyorum diye ağlayıp haykırışlarım vardı doğumhaneye alındım 17.50 gibi orda ıkınma bebeğin kafasını gördük sancı geldikçe ıkındım bianda ağlıyorum doktor geldi 18.15 de dünyama canım oğlum geldi acılarım hafifledi dikişim atılırken biraz hissedip acıttı ağrılarım vardı ama doğum sancısı gibi değildi çok şükür deyip doğumhaneden odaya getirildim ve şuan 3.5 saattir yavrumla beraberim Allah isteyen herkese normal doğum nasip etsin sağlıkla kucaklarınıza alın kızlar 🌸