Minikmucize13 Sağ kasığım ağrıyor özellikle ayağa kalkınca. Bacaklarıma ayaklarıma vuruyor ağrısı. Adetime 5 gün var . Sizce gebelik mi kist miii başına gelenn?
Minederin Minikmucize13 benim başıma geldi bebek yerlesirken oyle sancilar oluyor diyorlar bende de oyle sancilar oldu kasik agrim coktu ozellikle sag tarafım adet günü test yaptim net bi sekilde hamile oldugumu öğrendim
Melikefth Minikmucize13 bende aynıydım adet olmadan öğrendim inşallah kalp atımı duyarım adetim dizensizdi istersen bir test yap
Minikmucize13 Minederin bacağınıza da vuruyor muydu böyle yürürken sanki ayağım kasılıyor gibi oluyor
Minederin Minikmucize13 kalkip otururken zorlaniyordum en son sag kasigim sabaha kadar asiri derecede agridi sabahi test yaptim çıktı ondan sonra cok sukur suan sancim yok 5 haftalik