Ebrufisek Normal doğum tabii ki. Çatı muayenesinden korkmak çok saçmalık bence. Her ay çatı muayenesi oluyorum hiç acılı bir şey değil azıcık rahatsızlık veriyor, o da kadının kendisinden bağlı kasarsan rahatsız olursun kasmazsan hiç rahtsızlık vermez.