Karaca-a Hanımlar 21 haftalık hamıleyim ve şu an gribim tansiyonum normal hep ama kalp atışım 120 veya 130larda çıkıyor normal mi sizce
hemsireanne55 Karaca-a enfeksiyon dönemlerinde nabzı artışı normal, gebelikte zaten başlı başına nabzı artışına sebep olan bir durum artan kan hacmi sebebiyle nabız artıyor
Glcn12 Karaca-a benimde hep yüksek çıkıyor hamile değilken de aynıydı doktora sormayı unutmuşum nir sıkıntı olur mu diye
Karaca-a hemsireanne55 dün gece ateşlendiğim için acile gittim kalp grafisi çekti doktor çok yüksek nabzın bi kardiyolojiye gözüksen iyi olur dedi korkuttu beni
hemsireanne55 Karaca-a inanın saçmalamış vallahi billahi saçmalamış o doktor kimse ritim bozukluğu vardır belki ekg de görünmüştür onun için demiştir belki ama 120-130 asla aşırı bir kalp atışı değil
hemsireanne55 Karaca-a ki zaten ateşlenmişsiniz normal bir insanda bile ateşli hastalıklarda nabız 150leri görür
Karaca-a hemsireanne55 gerçekten o kadar haklısınız ki bugün daha iyiyim nabzım 105 lere düştü hastalığım geçtikçe daha da normalleşicek demek ki
hemsireanne55 Karaca-a hiç stres yapmayın siz korktukça artar nabzınız herşey yolund gayet sağlıklısınız 🌸❤️