Merve-celik bizimde ikili testimiz riskli çıktığı yaptırdık, başta detaylı bilgi sahibi olsaydık direk Fetal DNA yaptırdık. Diğer tarama testlerinden daha güvenli. Geçen hafta ankarada intergen de 6500 tlye yaptık, araştırın iyice bazı illerde üniversitesi hastaneleri ücretsiz yapmakta