Ya ben zaten iki kere hamile kaldım iki sene önce ama kaybettim sonra kalamayinca eşimde sperm 400 binlerce cikti soka girdik. İlaçlar takviyeler neler neler en son geçen ay yani 6.ayinda 4milyon oldu ama hız falan 15 çıktı keci boynuzu kurleri bal karışımı kabakcekirdegi yağları falan bu ay da öyle geçti bir ay sonrası da yani.bugun test verdi eşim 1milyon 800 bin çıktı beynimden vurulmuş döndüm yani anlayamıyorum varikosel yok kaç doktor gezdik denemedim şey kalmadı aklım almıyor sigarayı taa geçen sene birakti sağlıklı besleniyor tüp bebek son çare heralde artık ama sebebini asla anlayamıyorum nerde hata yapıyoruz kafaya da takmıyoruz iş güç yoğunuz bu ay ben ovulasyon testleri almıştım umutluydum ama hepsi çöpe gitti psikolojik olarak artık tükendim