Aysedemirr Selam kızlar normal doğuma ebeler mi giriyor yoksa doktorun mu benim doktorum kendisinin girmediğini söyledi ama bana çok saçma geldi.
beyzzsenturkk Aysedemirr devlette ebe giriyor araştırma hastanelerinde 2-3 hemşire stajyer ebe sonrasında cocuk doktoru diğer doktorlar vs baya karışık kalabalık
Betulaa Aysedemirr ebe giriyor, doktor arada gelip açılma falan kontrol ediyor r bir de riskli bir durum varsa müdahale ediyor bu aletlerle bebek falan çekmek gerekirse. Ben özeldeki doktoruma sordum o da sadece doğum anında geliyormuş bende gittim devlette doğurdum
Aysedemirr Betulaa benim dpktorda normal doğuma girmiyormuş canım bende özele gidiyorum ama tam teşekküllü sayılmaz eşime dedim. Devlette dogurayım sırf ziyaretçi saatinden başka içeri almadıkları için birde. Yanımda duramayacağı için istemedi
Slma_aygn Aysedemirr özelde doğum yaptım açıklık tam olana kadar ebe kontrolünde ilerledi tam açıklığa ulaşınca Dr u aradı drum geldi hemen bebeği Dr aldı dikisimi falan herşeyi Dr halletti
Betulaa Aysedemirr ya benim bulunduğum ilde tek biz özel hastane var doğumhanesşnş ziyaret ettim çok kötüydü , devlet hastanesi yeni ve çok güzel, e dedim madem iki yerde de eve doğurtuyor gideyim devlette doğum yapayım
Meryemiss Aysedemirr doğum anına kadar ebe doğum anında doktor geliyor bende hatta kızımın kalp atışları durmasına rağmen doktor gelmedi normale zorlandım ve kızım oksijensiz kaldı bu nedenle 3 buçuk yaşında ve hala yürüyemiyor gövde dengesi yok fizk tedavi görüyoruz
Aysedemirr Meryemiss rabbim şifalar versin canım. İnşallaah en kusa zamanda iyileşir normal doğum diyorlar ama her doğumun bir sorumu oluyor illa hayırlısı olsun o yüzden :)
MugeGuness Aysedemirr ben özel hastanede doğum yaptım. Doktorum da vardı ebe de. Devlette prosedür nasıldır bilmiyorum
TugSozTan Gördüğüm ve doktorumun anlattığı kadarıyla doktorum bütün gebelerinin doğumun kendim giriyorum dedi süreç ebeler ile ilerliyor fakat doğumu doktor yaptırıyor özelde takipliyiz