Kızlar benim normalde salı günü doktora gitmiştim şüpheli gebelik kesesi demişti dün gece kahve leke geldi bugün doktora gittim . Karından baktı sat göre 6 hafta ama doktor 4 hafta dedi betana uyumlu keseyi gördü progestan yazdı kullanan var mı leke geliyor hala sizin nasıl ilerledi geçti mi lekelenme