Fadmet Uyuşmamak gibi bir şey maalesef mümkün, normal doğum için gitmiştim birden sezaryene dönünce verdikleri anestezi benim için yeterli gelmemişti daha sonrasında korkudan tansiyonum yükseldiği için tamamen uyuttular.
Sonrası daha kolaydı bence sadece ilk yürüyüş dışında 😌