Kızlar adetime 4 gün kaldı. İki gün önce normal kaset test yaptım negatifti. Yarın erken gebelik testi yapmak istedim böyle bekledikçe umutlsnıyorum adet sancıları gibi sancım da var. Sizce 4 gün kala belli olur mu olumlu veya olumsuz. En erken ne zaman öğrendiniz siz ?