Sengul-9798 erken doğum riski varsa mutlaka yaptırmalısın iğne. Ben ilk hamileliğimde yaptırmadım, bebekler erken doğdu ve kayb ettim. Başka doktora görün mesela. Ben ilkimde yapmadım inandım doktoruma, ama malesef durum kütü oldu. İnsan doktorlara bile güvenemiyor.