gokturkmom Merhaba sevgili anneler, 1 ay 4 günlük bebeğim var emzik vermek istiyorum ama bi süre sonra ağzından düşürüp ağlıyor geceleri aynı sorunu yaşar mıyım devamlı ağlayıp uyanırmı acaba
Dilsay gokturkmom Bebeğim 37 günlük 18-19 günlük oldugundan beri veriyorum çünkü kolik bir bebeğim var her altını degistirdigimde krizlere giriyordu bir gun degistirirken agzina koydum ve hemen tuttu😂Uyurken emzikli uyutmuyorum beslenme saati gelmeden uyanip agladiginda emzigi veriyorum kurtarici oluyor :)
CemrePektas gokturkmom emzik önerilen birşey değil tabi annenin işini kolaylaştırıyor orası ayrı. Bırakması zor ve damak yapısını çok bozuyor. Dişleri ve konuşmayı da etkiliyor. Zaten 40ı çıkmak üzere ve tutmamış da, hiç vermemek daha iyi sanki. Yine de tercih sizin tabi
gokturkmom Dilsay aslında kolik değil ama benimkide alt değiştirirken ve üstünü giydirirken çok ağlıyor ter içinde kalıyorum valla o aralarda vereyim bari😂
Busrabulduk- Mümkün olduğunca emzik vermemeyi öneririm evet hayatı kolaylaştırıyor ama bunun yanı sıra çok eksi yanları var damak yapısını bozuyor ve konuşmayı geciktiryor ben ilk kızımda hiç ağzına vermedim hiçte zorluk çekmedim ve şuan 2 yaşında her kelimeyi söyleyebiliyor ☺️
Bereninannesi Ben en başında emzik vermedim şimdi beş aylığız kesinlikle istemiyor direk öğürüyor ağzına aldığı gibi atıveriyo emziği zaten gerçekten iyi bişey değil
Bereninannesi gokturkmom boşver annesi bence hiç verme biliyorum kolay değil zor ama öyle yada böyle büyüyorlar zaman da su misali gerçekten hızlı geçiyor
gokturkmom CemrePektas bugün o kadar çok ağladı ki sabah 5 saat uyumadı susturamayınca verdim ama uyurken bıraktık aslında bende alıştırmaktan yana değilim
CemrePektas gokturkmom yok ben de ilk çocuğumda 1 2 kez denedim baktm memeyi emzik yapıyor tutmuyor ne ypaalım dedik. Tutsa pişman olurdum ama kesin😂 bir şekilde büyüyorlar dert etme, uyurken felan ver en azından rahatlar