Şeker yüklemesi yaptırdınız mı arkadaşlar o kadar şekeri vücuda yüklemek bana biraz saçma ve sağlıksız geliyor 23. Haftadayım doktorumla daha konuşmadım yaptırmalı mıyım hiç karar veremiyorum. 10 gün önce aç karnına kanda baktırdım 81 çıktı şekerim yüksekde değil ama emin olamıyorum