gokcesgoktas 20+1 olduk bugün kızlar, böyle öne doğru eğik durup unutuyorum düzelince yaklaşık bi 1 saat ağrı yapıyor geçiyor sonra ama bu normal mi ya artık eskisi gibi oturamıyorum galiba🥺
eylulmihrasmom gokcesgoktas bende 21+2yim oluyor enfeksiyon var mı bazen ondan kaynaklı bazen rahim genişliyor ama kanama olmadığı müddetçe korkmayın magnezyum içince rahatlıyorum bir de bol su en iyi geliyor