1Gunes hoşgeldin 4. Ay atağı benim 25 gün felan sürmüştü emzirirken sessiz loş odada emziriyordum ya da plates topunda zıplayarak bazen kolye takıyordum onunla ilgilenirken emiyordu ama deli gibi çabaladım annem her gördüğünde ben olsam çoktan pes etmiştim derdi yani yanımda biri varsa çıt çıkarsa kavga ediyordum çünkü gerçekten çok zor bi dönem bi damla süt emicek zaten ondada insanlar umursamayınca deliriyordum sakın pes edip bıraktırıp biberona alıştırma zor oluyor ama geçiyor