Aishvet7 Kızlar 6+3 oldum canım cigkofte çekiyor disardan etsiz yesem zararı olur mu genelde onermiyorlae sanırım
ilknurakinci Yiyebilirsin canım , işlenmiş ve iyi pişmemiş etlerden kaçınalım, çiğköfte bulgur ondan zarar yok ☺️
Ahmetinnannesi Canım çok çekince evde yapıyorum dışardakilere güven olmaz diye emin oluyorum en azından
selverg Aishvet7 etsiz olduğu sürece sıkıntı yok ( tabi içinde bulunan bulyon, koruyucu, vs. zararlarını unutmamak lazım)💞
-Emine Aishvet7 Yiyebilirsin kuzum hiç bir şey olmaz ben 35 haftalığım hep yedim etsiz olduğu sürece bişiy olmuyor 🤗
Hzzz Aishvet7 ye kuzum yee etsizde sınır yok etli yemiyeceksin etsizi haftada bir iki bile yiyebilirsin sifa olsun