Bugün sabah çalışamaz raporu için devlet hastanesine gittiğimde servikal uzunluğun 2.8 olduğunu söyledi nst ye bağlandım hafif sancılarım çıktı kasık ağrım hep vardı öğleden sonra özeldeki doktoruma gidince servikal uzunluğun 3.3 olduğunu gördük bebekler iyi suyum iyi sancım azda olsa çıktığı için ciğer geliştirici vuralım dedi servikal uzunluğu bu civarda olup 6 hafta daha dayanabilen var mı😓 kendi doktorum olumlu konuştu ama sabah gittiğim diğer doktor çok korkuttu bu haftalarda hafif sancı yaşayn oldumu