mbetuly eger dediği gibiyse iş tanımıniz bir şey olacağını düşünmüyorum. Üstelik psikolojik açıdan da size iyi gelir hem de hareket etmiş olursunuz. Ben de 36. Haftaya kadar çalıştım, sonra doğum iznine ciktim gayet iyi geldi ama eğer kafanızda en ufak bir acaba var ise bence hiç baslamayin ise. Çünkü karşı taraf açısından da düşünüyorum. Birini ise alıyor, aradan bir süre geçiyor geçmiyor ben gidiyorum derse o da çok hoş bir şey değil yani