Fbie Zuleyhakaan hadi ya genelde adet gecikmeden sonuç veren bir test geç döllenmedir belki o zaman allah inşallah gönlüne göre verir canım umarım pozitiftir 🙏🏻👶🏻😇
Hume Zuleyhakaan hamileykenmi negatif cıktı benim 6 gündür gecikti 3 gün arayla 2 kere test yaptım negatif cıktı hala olmadım acaba hamile olabilirmiyim ilk defa böle oldu
Seda54 Esm_Nzm varsa erken gebelik testi al çıkar canım tabi geç döllenme olmadıysa ama biraz daha bekle derim canım 2-3 gün daha öyle yap rabbim gönlüne göre versin inşallahhhh 🙏🏻
Esm_Nzm Seda54 Amin Rabbim hepimizin gönlündekini nasip etsin ovulasyon testiyle takip ettim yumurtlamayi 13.gun yumurtladim iki gün sürdü 10 gün oldu bugün yumurtlayali çıkarmi acaba meraktan catladim canım 🤗
Zuleyhakaan Hume erken çıkan testte negatif çıktı evet. Ucuz olan teste pozitif cıkmıştı adetıme bir gün kala. Siz hamgı testi yaptınız da negatıf cıktı?
Seda54 Esm_Nzm çıkar canım erken gebelik testi al dene istersen ama çıkmazsa üzülme biraz daha bekler gene yaparsın canım ben adetime 2 gün kala 5 tl ilk testte öğrendim şuan 13+5 olduk inşallahhhh gönlüne göre olur canım 🥰😇🤲🏻🙏🏻
Hume Zuleyhakaan valla hiç bilmiyom yurt dışımda yasıyom eczanedeki kadın verdi adeti geçtiyse yapın dedi 2 ceşit test yaptım biride damla dökülen test ucuz test lerden ikiside negatif ve hala olmadım adet ilk defa oluyo böyle gecikme...