Arkadaşlar yüksek sancılarım var sezeryan olacam 2. Gebeliğim 37. Haftadayım ağrılardan duramıyorum artık bebekte kanala girmiş ama almadılar doğuma serum takıldı bir gece gozetimde tutulmam istenildi. Dün iki üç defa alttan muayenem yapıldı bugün ağrılarımın sıklığı arttı. Durum böyleyken doğuma almamaları normal mi?