Gumus25 Tugce-12 çok hayali bir şey var gibi ama adetiniz geçince tekrar edin bence yada erken gebelik testiyle yapın
Tugce-12 Kızlar dün akşam kahverengi akıntım oldu adetime 4 gün kala devamı yok bende test yaptım sizce hayali bir çizgi var mı bana mı öyle geliyor 🥹🥹🥹
Tugce-12 ssa239688 2 dkda filan tam anlayabildim canım pazar günü veya cumartesi olmam gerekiyor normalde ama ilk defa 4 gün önceye geldi adetim bende şüphe ettim sadece kahverengi akıntı oldu ve az az pembelenme oluyordu test yaptım
Tugce-12 Gumus25 bende çok ümitlenmek istemiyorum ama sanki var gibi Allahım İnşaAllah hepimize hayırlısıyla nasip eder şuan yine gözyaşlarına boğuldum 🥹🥹🤲🏻
Erenbasak Bir kaç gün bekle sabah ilk idrarınla tekrar test yap bence daha sonra kan ver şuan beta düşük olduğu için silik çıkıyor test
Tugce-12 Erenbasak başka testimde yok ki aslında dünde yapmıştım hiç çıkmamıştı sonra kanamam oldu zaten adet oldum dedim umursamadım bugün kanamam olmayınca testi tekrarladım böyle oldu
Tugce-12 Nazli_cvk55 testin içini ben çıkardım ışık yansıyor diye 😂 bende öyle oldum buraya sorayım dedim🥹