Arkadaşlar kusura bakmayın bazen Ufak bişeyler için bile post açabiliyorum çünkü aramazida bilgili insanlar olduğunu biliyorum sorum şu 14+4 haftalık gebeyim âdet olucakmışım gibi ağrım oldu ve bıçak saplantısi gibi ağrım da oldu bugün normal mi sizce 😒