zeyneepppsultannn Kızlar her zaman değil ama arada aniden bir halsizlik baş dönmesi oluyor az önce yine oldu evde tansiyon aleti yok tuzlu ayran yaptım ama daha tam geçmedi 20+1 haftalık hamileyim normal mi sizce başka bir şeyim mi var ki diye stres yapıyorum da
Ao526- zeyneepppsultannn Gayet normal bir süreç 🙏🏻 Hafta ilerledikçe kan hacmi ve kalp çalışması artıyor Buda ara ara tansiyon düşüklüğüne sebep oluyor 🙏🏻 Olabildiğince su içmeye çalışın kendinizi susuz bırakmayın. Dışarda ise çantanızda mutlaka çikolata veya çubuk kraker taşıyın ve su 🙏🏻 Bendede olmuştu doktorum düşük tansiyondan korkma diye başlamıştı. Olabildiğince dinlen, suyunu eksik etme demişti. Sonrasında toparlandım 30+5 olduk 🙏🏻🧿
Melekecre zeyneepppsultannn aniden baş dönmesi yaşıyorsanız evet tansiyon,bende yaşıyorum çünkü,ancak aniden acıkma hissi gelip el ayak titremesi vs oluyorsa kan şekeri düşüklüğü oluyor,ikisinde yaşıyorum,dikkt edin geçmiş olsun
Melodimm zeyneepppsultannn Ben gözümün içine bakarim canım aynada.Eger göz bebegimin aşağısı beyazsa tansiyonum düşmüş demektir.Orta ise sorun yok falza kırmızıysa tansiyonum yukselmisdir demek
EDAnisa2016 zeyneepppsultannn bende 27 haftalık aniden baş dönmesi çarptıntı halsizlik oluyor bayılacak gibi ne zaman geçecek 2 gebelik ilk gebelikte bolye hiç olmazdım
zeyneepppsultannn Ao526- çok teşekkür tavsiyeleriniz ve yazdıklarınız için dikkat edicem inşaAllah benim yeni yeni başlayınca stres oluyorum da
zeyneepppsultannn Melekecre evet aynen anlattığınız gibi oluyor çok teşekkür ederim sizde dikkat edin geçmiş olsun❤️
zeyneepppsultannn Melodimm evet canım sen yazınca baktım beyaz ama yemeği yiyince kendime geldim çok şükür teşekkür ederim❤️
Ao526- zeyneepppsultannn Bende çok panik bir insanım. Doktorum sağolsun tavsiye verip sakinleştirdi beni 🙈 Bende sizinle paylaşıyorum ❤️ stres olmayın lütfen 🧿
zeyneepppsultannn Ao526- ya benziyoruz demek ki benim kontrolüme bir hafta var ondan size sorayım demiştim çok sağ olun ☺️
zeyneepppsultannn Ao526- ya benziyoruz demek ki benim kontrolüme bir hafta var ondan size sorayım demiştim çok sağ olun ☺️
zeyneepppsultannn EDAnisa2016 ya çok geçmiş olsun aynen bende de bu şekil oluyor benim ilk ama başlarda yoktu şimdi ara ara oluyor sağlıkla mutlulukla kucağımıza alalım büyütelim inşaAllah ya❤️