Selam kızlar🙋🏻♀️
2 gündür adet gecikmem var, hamilelik testi yaptım ikinci çizgi hafif kırmızı çıktı🙏🏻
3-4 gündür regl olacakmışım gibi kasık ağrım var😕
Son adetimin ilk günü 16 Mayıs,
uygulamaya göre 4+2 haftalık.
Haftaya Salı günü doktor randevum var, ultrasonda görebilecek miyiz acaba🤷🏻♀️