xbebegimx herkesin bünyesi farklıdır canım korkma takip edildiğin sürece korkulacak bir durum olacağını sanmıyorum ayda 1 mutlaka gidip idrar ve kan tahlili ver, doktorun gerekli görürse ilaç verir enfeksiyonun önüne geçer, bende 24 haftalıkken enfeksiyon başlamıştı kaşıntı ve akıntı vardı. Antibiyotikte kullandım, tek kullanımlık şaselerden de, fitilde verdi doktor kremde verdi ama şikayetim hala devam ediyor, doktorum bazı bünyelerde salgılanan hormonlar dolayısıyla enfeksiyon hiç bitmediğini söylemişti. şuan 37+2 haftalığız, çok şükür erken doğumu tetikleyecek bir problem yaşatmadı bana. Ama dediğim gibi doktor takip ettiği sürece için rahat olsun, bir risk görürse ona göre hareket edilir canım