gzdeylcn Kızlar normalde 21+4 üz ama ultrasona göre 22+4 üz karnım çok sertleşiyor kasılmalarım çok oluyor suyu çok fazlaymış erken doğum riski oluşturuyormuş sizinde başınıza geldi mi böyle bir durum
Z-ynp48 gzdeylcn bemim başıma geldi, normalde erken doğum riskim çok yüksek çünkü rahim ağzı kısalığım var. Bir yandan da 26. Haftamda düzenli kasılmalarla hastanede 3 hafta yattım sonrasında kendi doktorum bebeğin suyunun fazla olduğunu bu da kasılmalarını tetiklediğini söyledi. Bir hafta su azaltıcı ilaç kullandım size doktorunuz ilaç verdi mi
dexter canım gebelik şekerin var muhtemelen, bir diyetisyene gidip diyete başlaman gerekiyo. tatlı, beyaz undan yapılan hiçbir şey ve hazır gıdaları tüketmemen lazım.
Z-ynp48 gzdeylcn karnınız sık sık top gibi semsert gerilip gevşiyorsa bence mutlaka acile gidip nst çektirin. Ne olur ne olmaz içiniz rahat olsun, belki hiçbir şey çıkmaz ama olsun ihmal etmeyin. Gebelik şekeri bebeğin sıvısını arttırabilir bu da kasılma yapabilir