karanmom genelde çoğu şey söylenmiş sanırım ama, sancı esnasında ve doğum için boydan bir gecelik tavsiye ederim muayene esnasında giy çıkar uğraşmak zorunda kalmazsınız. Doğum sonrası için önü düğmeli rahat günlük bir pijama tavsiye ederim. Doğumdan sonra çoook terliyorsunuz ve sürekli üst değiştirecek enerjiniz olmayabilir insan yatıp dinlenmek istiyor çünkü o yüzden sırtınıza koymak için küçük havlu alabilirsiniz. Kesinlikle gümüş kapak. İlk emzirme sonrası çok sızlıyor göğüsler ve kesinlikle elbise vs değse tahriş olmuş gibi kötü oluyor ilk emzirme sonrası hemen takın derim hiç kıyafet vs değmesin. Hasta bezi bana daha kullanışlı geldi tak çıkar olması açısından, depend kilot gibi giyildiği için ben uğraşmak istemedim bir de doğum sonrası kanama kontrolü yapıldı o sırada da direkt bezi açmak kolay oluyor. Şimdilik aklıma bu kadar geldi 🌸