Kızlar sürekli elimden bir şeyler düşüyor elimle tamamen kavrayamıyorum. İlaç içeceğim mesela ya ilaç komple düşüyor ya da hap düşüyor. Bı durum çok sinirimi bozuyor. Neden böyle oluyor fikri olan var mı. Su içiyorum mesela şişenin kapağını takarken kapak elimden düşüyor falan 😤