Ndnjcbdmlskrjjr Kizlar bugun37+4um ve aşırı bı şekilde karın dertleşmek var sabahtan beri ve bel ağrısı sancı yok ama sadece sertleşme ve bel ağrısı acaba doğum başlamış olabilirmi acil bakabilirsiniz sevinirim
Amineazra Ndnjcbdmlskrjjr bir bilgim yok ama dün sertleşme olduğu için doktorum her ihtimale karşı nst yapmıştı bugün sancı çıkmadı isterseniz acile gidin siz içiniz rahat eder