anneoluyoruuumm16 Evde durdukca kendimi hasta gibi hissediyorum. Hicbirsey yapasim gelmiyor sürekli uykum geliyor 14+4 şuan. Bugün biraz komşularla parka falan indik iyi geldi sanki. Sizde dışarı çıkınca daha iyi hissediyor musunuz
Pamuk anneoluyoruuumm16 Bence genel herkeste varya şuan hamile değilim bende aynıyım. Sürekli uzanmak istiyorum ama dışarı çıkınca iyi geliyor çıkmak için bayağı mücadele veriyorum:))
anneoluyoruuumm16 Pamuk ay aynen öyle valla. Komşular cagirmasa bir yere çıkmayacam belki havalardandir