Yusufemir-2023 Merhabalar kızlar bugün 35+3 olduk ve Adıyaman- Balıkesir uzun otobüs yolculuğu yapsam sıkıntı olur mu normal doğum 17 temmuz da dedi doğum için 21 Haziran da yolculuk yapmam gerekiyor ama çok korkuyorum fikir verebilir misiniz?
Dnzglsm_123 Yusufemir-2023 ben de 28 haftalık olacağım haftaya yola çıkacağız inşallah. 12 saat sürüyor yaklaşık bizim yol. İnşallah bir sıkıntı olmaz. Her molada inip yürümeyi düşünüyorum. Artık her otogarda duruyor otobüsler neredeyse ona güveniyorum.
Gumus25 Yusufemir-2023 bayağı Bi uzun yol haftanız da ileri zor olur gibi geldi bana 🙄🤨 doktorunuz ne diyor uçakla falan gitseniz belli bir yere belki daha iyi olur
Rwerdst Yusufemir-2023 kuzum 36dan sonraya geliyor sanki. Kendi özel aracın yoksa çok zor. Özel araçla bile aşırı zor. Sancın veya erken doğum olabilir malasef 🙃 çok zor bir tercih açıkçası.
Busra__06 Yusufemir-2023 bence çok zor olur ben 30+6 yken çıkacam uçak yolculuğu ama ona rağmen çok korkuyorum
karanmom Bende 20 haftalığım otobüs yolculuğuna çıkacam ama aramizda hafta farklı var da yastık al yanına ve hep ayaklarini harejet ettir, ve 2 saate bir molada yürü çık bişi olmaz Allah’ın izni ile
Yusufemir-2023 karanmom erken doğum riski olur mu birde sancım falan olursa diye korkuyorum yol 20-24 saat sürüyor
HeycanliMommy Cok zor olur bence iyi düşün. Uzanamazsın wc problemi. Acil bişey yoksa gitme bence. Ben bayramda 4 saatlik yola kendi arabamla gideceğim inş 32 hafta olacagım. Onu da kara kara düşünüyorum
Yusufemir-2023 HeycanliMommy canım memleketime gideceğim doğum için hemde taşınma tayin muhabbeti var o yüzden biraz geç kaldım
tubimom Yusufemir-2023 ben yerinde olsam kipirdamam çok riskli sona gelmişsin. Bide uzun yok yani ben 30 hafta bitti ne çok uzun oturabiliyorum ne de yürüyorum
Lagerthha Yusufemir-2023 uçak daha mantıklı olur bende hamılelıkte kullandım şuan yeni uçakların basıncı hamılelerı fazla etkilemez demişti doktor 36 kadar raporla binebilşyorsun
minikaras Yusufemir-2023 şuna ki aklım olsaydı hayatta uzun yolculuğa çıkmazdım hamileyken yolculuk pişmanlıktır