Selam Kızlar
8+3 ten selamlar canlar. Bugün randevumuz vardı. İlk kez kalp atışını duyduk çok şükür. Folbiol kullanıyorum dedim, reGenesis max yazdı bunu iç dedi. Haftada bir balık ye.kola bitki çayı yasak. Bulantı için prilam.dr devam et zencefil iyi gelir içebilirsin dedi. Tsh için kan aldı bakıp ona göre tedavi başlanacak inşallah normal çıkar. Başka kanlarda sağlık ocağında alınacak. Darısı tüm kalp atışını duymayı bekleyenlere ❤️🤲🏻