MinikMucizemm23 Ben hamile olduğumu bilmeden patik falan almıştım süpriz yaparım diye. Ekstra bebek alışverişi olarak çevremden verenler oldu, hediyeler oldu bir kaç tane. Geçen 12+1 de bir tek e bebekte hastane çıkışı beğenip aldım ortak renk. Şuan 14+2 yiz, annem dün bebek arabasını, biberonunu, beşiğini, çantasını vs aldı. Bakalım yavaş yavaş olacak çok zam yiyor büyük şeyler o yüzden şimdi aldım