Arkadaşlar 4 gündür lekelenmem var benim kanlı ama çok değil günlük bi defa oluyor ve bugün pıhtı tarzi şeydi hastaneye gittiğimde açıklık yoktu ama sancı nstde üç defa yüksek gösterdi geri eve gönderdiler başınıza böyle şey geldi mi 36 haftalık gebeyim