irem1- Biz 33 hafta olduk bugün kontrolümüz vardı bebeğim başaşagıya döndüğünü söyledi doktorum normal dedi ama en başından beri serklajlıyım riskli gebelik geçirdiğim için korktum açıkçası
Kalbiimde2can irem1- bizde 32 haftalikken bas asaga dönmüstü ama yine geri dönme ihtimalide var demisti 37ye kadar dönebiliyorlarmis
Sedavedoga irem1- 30 da dönmüştü zaten dönünce hemen gelmiyorlar merak etmeyin 38 olduk daha tık yok 😂
Busraa1606 irem1- serklajlıyım inanır mısın bebem 20 haftalıkken baş aşağı döndü 31+2 olduk zor tutuyorum içimde😂😂😂
irem1- Busraa1606 biraz daha sabretseler çok iyi olucak 35lere bir gelebilsek dikişlerin ne durumda doktorun ne diyor
Hzky2010 Busraa1606 aynen benimde öyle erken haftalardan beri başı aşağı dönük 😂😂 33. Haftamıza girdik şükür 😀
Busraa1606 irem1- dikişler çok şükür iyi durumda ama bizimki gelmek için çok direniyor, sancılarım oluyor bende sürekli yatıyorum dediğin gibi bir 35 filan olsam rahatlıcam
Papatyaaa__ irem1- 31haftada gitmiştim dönmemişti başı sağdaydı 36da tekrar gel dedi ben 37de gitcem inşAllah
Ananasss irem1- ben geçen hafta gittim baş aşağıda dedi ve 24. Haftamdayım daha dönünce heöem gelecek anlamına gelmiyordur bence