Bianne4161 Selam bacılar bebitomun 12 hafta görüntüsü cinsiyet tahmini yapabilecek var mı 🥹🐣 Tanıdığınız tahmin yapanları da etiketler misiniizz 🥰
Bianne4161 Nurkoylms Yapmadı hatta çok saçma bir tepki verdi daha çok erken zaten iki seçenek var siz bebeğinizin sağlığı için dua edin dedi 🙄 bu haftalarda tahmin etmeye başlıyorlar ama sanırım bu gidişle doktor değiştireceğim
Nurkoylms Bianne4161 aynen canm benim arkadasim 12 haftalikken ögrendi ben daha 9+2 yim heyacanla 12. Haftayi bekliyorum sasirdim suandq
AsELinAnneSi__ Bianne4161 bizimkide 11/ 12 de tahmin yapamam demişti yaniliriz 13 ün sonlarında %90 kız derim dedi 16 da netleşti canım tabi iki seçenek vs demesi biraz saçma olmuş sağlıkla gelsin ☺️ sanki biraz kızımı andırıyor ama bilenler ne der bakalım 😅
Bianne4161 AsELinAnneSi__ İnşallah bizim de bir sonrakine kaldı yani. Şehir hastanesindeki kontrolüme 20.haftada çağırdı bir dahakine ama ben özelde bir doktora takip için başlayacağım daha ilgili olacağı kesin
AsELinAnneSi__ Bianne4161 şehir hastanesi takipliyim bende doktor gerçekten çok önemli kaç doktor değiştirdim suankinden memnunum yoksa özele gitmek istiyordum bende hamile insana nasıl davranmasi gerektiğini bile bilmeyen saygısız doktor çok maalesf 🙄👍
Bianne4161 Hatice_123456 Teşekkür ederim canım inşallah hayırlısı olsun bakalımm kaçıncı haftalarda gitsem öğrenme ihtimalim yüksek olur