Nagihan19 Kızlar ALLAH'ın izni ile kızım olacak ama güzel hoş Bi isim bulamadım. Ben LİNA düşünüyorum çevremdekiler yabancı ismi gibi diye tepki gösteriyor
Aysenazz 12+1 haftalık hamileyim bugun bir kızım daha olacağını ögrendim Adını Sude Gül koymayı dusunuyoruz