programda 5+3 gözüküyor, bugün kan testi yaptırdım 12890 çıktı, daha doktora gitmedim, anlayanlar sizce yükselmesi iyi mi, kese gözükür mü kalp atışı için kaç gün daha beklemeliyim? açıkçası bebek minik olduğu için ,çok fazla radyasyona maruz kalmasını istemiyorum, o yüzden ilk olarak direk kalp atışı için gideyim diyorum, 7. haftada duyuluyor diyorlar,bilenler yardımcı olabilir mi?