323832 Ebru1995 doktorlar yanılma payı olduğunu söylüyorlar hep artı eksi durumu olabilir diye benim doğum yapmadan önceki gün saat akşam 5 gibi 2425 olcmustu ertesi gün saat 13.17 de doğdu 2430 gram 35 hafta 6 gunluktu
Mutlulukkk Ebru1995 yanilma payi oluyor illaki ve bu pay forumda gordugum kadariyla, ortalama olarak (artı-eksi) 500g kadar 😂
Meryembozkurt46 Benim ki tam o kiloda dogdu yani ama doktur hep derdi yanılma payıda olabilir diye 3950 yazıyordu utrasonda oylede doğdu
Ebru1995 323832 Ebrulicee Meryembozkurt46 bende yanılma payı olduğunu düşünüyorum. Genelde duyduğum ultrason daha fazla gösterdiğini söylüyorlar
Ebrulicee Haftanın sonunda doktorum 2750 47 cm demişti. Bebeğim 37+1 de doğdu 2340 ve 42 cm olarak yanılma payı hep var kesin şu kiloda demek imkansız oluyor