Sirinay Hanımlar 36+3 teyim bugün nts ye girdim bi sıkıntı yok dedi ama eve gelince karnımın kenarında inanılmaz bir ağrı başladı 4-5 saattir sürüyo bu durumu yaşayan var mı ?
Beyabann38 Sirinay benimki o kadar agrı uzun sürmüyo ama bende de baskı yaptıgı icin sag kasık agrım gecmiyo mesela ama nst de bise cikmiyo ya da kontrolde
Beyabann38 Sirinay benim başladı hepte aksamları oluyo şuan var mesela uzun sürüyo adet olcakmısim gibi bi sızı gecmiyoda bi süre bugün doktor kontrolüm vardı ama yine ne sancı çıktı nede açılma var 36. Haftamdayim bi doguraydım :))
M2k2_i-2 Dunyevi küvöze falan alındı mı bende o tarihlerde doğurxam gibi 35+2 benim de bizim kız aceleci azıcık
Sirinay Dunyevi yok canım öyle birşey değil ağrı sadece tek tarafta sağa uzanınca geçiyor, oturup be kalkınca başlıyor tekrar
Dunyevi M2k2_i-2 yok şükür alınmadı ama bol bol emzirin ilk başta ben beceremedim emiyo sandım ağzına damlayan içiyordu sarılık oldu 1 gün tedavi gördü silikon İç aldım sonra onla emdi
M2k2_i-2 Dunyevi çok şükür hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun rabbim hayırlı uzun ömür versin inşallah