Ftmky 35+1 im ben de. Dün sancıyla ağrıyla gittim. Serum takıldı ve proluton iğne yaptılar gönderdiler. Nst ye falan girmedim ama iğne çok iyi geldi, uzun zaman sonra gece deliksiz uyudum 💪🏼 bence doktora gidin, en azından serum vs. İle sizi rahatlatırlar.