GizemOnan KIZLAR 8 haftalık hamileyim 2 kilo vermişim hamile kalmamdan bu yana. İştahsızım hiç bir şey yemek gelmiyor içimden televizyonda yemek görsem ondan bile miğdem bulanıyo lokmalar ağzımda büyüyo sanki hamile kalmadan önce severek yediğim şeyleri bile canım istemez oldu bu durum geçici mi? ne zaman biter bu durumda iştahım açılır?? benim gibi olan varmı aranızda??
crazymommy GizemOnan 1 ayın daha var canım malesef öyle oluyor sonrada bi anda gelmiyor şuan 15 teyim hala her şeyi canım çekmiyor mide bulantım hiç yok ama özellikle sağlıksız şeyleri vucut istemiyor
fatmaeregiz 9 günüm kaldi doguma ben hala böyleyim 5. Haftamda öğrenmiştim hamile oldugumu o gün bugündür iştahsızim her yedigim seyde mide bulantısı hissi o his hic gecmedi zaten 😂 mide yanmasi 8. Ayda basladi hala var dogurunca rahatlarim heralde 🥴🤭
GizemOnan fatmaeregiz İnşallah benimki hemen geçer çevremde hamileler var her şeyi yiyorlar bende tık yok😂
-Ozlem58- Ben de kilo verdim ,her şeyden midem bulanıyor ,16olfum hala kusuyorum ,ve her şey kokuyor ve midem çok kotu :( kavun bile acı dusununn :(