Sevgili forum arkadaşlarım, 36 haftalık oldu kızım ama hala bir isme karar veremedik.. Eşim “Işıl” ismini koyalım, ömrü, bahtı aydınlık Işıl ışıl olsun diyor.. Başta istemedim ama baktım o ısrarcı tamam ama yanına bir isim daha koyayım dedim.. Işıl’ın önüne veya arkasına ne koyabilirim?
Işıl Ece
Işıl Ada
Eylül Işıl
Aklıma gelenler ama bilemedim.. Yardımcı olun bu anneye🙏