Sadebikahveee sancı yoksa yalancıdır bebek kendisini doğuma hazırlıyor kasılamalrla itme çalışmaları kısaca benim sancım akşam çok hafifti ama aşırı çatı ağrım vardı dizlerime bıçak saplanıyordu sabahında karın ağrısıyla uyandım ishal kusma yaşadım sancım 5 dakika geliyorsa 5 dakika hiç bişey yokmuş gibiydim öyle bir şey yani gelince tam geliyor gidince hiç sancım gelmemiş gibi oluyorsun nişanım da gelmemişti hastanede muayanede geldi ama sancınız gelirse ıkınma isteği falan asla evde beklemeyin açılmanız olur ama bilemezsiniz