a_yse12 kesinlikle bülent hoca değil ya doğum ona takipliydim ama hiç memnun kalmadım. Suyum geldi diye kendisini aradığımda nöbetçi doktorun ilgileneceğini söyledi. Açıklığım ilerlemediği için sabahı kendi doktorum suni versin diye beklettiler ve Bülent hoca izinliymiş aradığımda bunun bilgisini bile vermedi sabahı boşuna bekledim. İlker hoca aşırı pozitif ve ilgili doğumum onunla gerçekleşti. Tavsiye ederim