Gmz98 Bademcik iltihabı sebebiyle papatya çayı demledim 1 yudum aldıktan sonra netten bakmak aklıma geldi ve zararlı olduğunu okudum devamını içmedim sorun olur mu yaşayanlar varmı
Papatyaaa__ Gmz98 hamilelikte bilmiyorum ama normalde zararlı değil hatta bebeklerin ateşi olunca verilir ateşı düşürsün diye yinede dikkat edin🫶
znkara Gmz98 dün doktor randevum vardı hangi bitki çaylarını içebilirim diye sordum adaçayı hariç diğerlerini gğnde 1 fincan olacak şekilde içebilirsin dedi (ıhlamur kuşburnu papatya ve yeşil çay)