Kızlar benim tüpümün birisi tıkalı ama kızıma hamile kaldım. Sezeryan oldum acaba açılma durumu olabilir mi ve her ay yumurtlama yeri değişiyor mu yani bir ay sağdansa diğer ay soldan mu oluyor bu ay kimyasal geçirdim yani diğer ay tüpümün tıkalı olan yerden mi yumurtlama olucak