Ozge111 kontrolüne daha varsa öne çek bı görün istersen sonra pişman olma.. geçen haftalarda kasık ağrısı boyle sertlesmeler yaşadım ama nornal rutin hamilelik halleridir dedim meğer rahmim kısalmış açılma olmhs ve daha 24 haftaligim şimdi kalkmak yasak bı sürü ilaç kullanıyorum kendimi sucluyoeum keşke daha önce gitseydim diye . Sen bn gibi olma git baktır için rahat etsin kardesim